Görüş, Öneri, İstek ve Şikâyetler İçin QR Kodlu Yeni Dönem!
01 Ekim 2025

                
              Sağlık Bakanlığına bağlı Zonguldak Atatürk Devlet Hastanemizde, çalışanlarımızın görüş, öneri, istek ve şikâyetlerini daha sistematik ve uygulanabilir bir şekilde yürütmek, yöneticilere erişimi kolaylaştırmak ve çalışan memnuniyetini artırmak amacıyla yeni bir uygulama hayata geçirilmiştir.
              Hastanemizde başlatılan QR kodlu Görüş–Öneri–Şikâyet–Randevu Talep Sistemi sayesinde çalışanlarımız; randevu taleplerini, görüş ve önerilerini hızlı bir şekilde iletebilmekte, iletilen talepler doğrudan ilgili idari birimler tarafından değerlendirilerek gerekli geri bildirimler sağlanmaktadır.
              Artık önerilerinizi, şikâyetlerinizi, birebir görüşme taleplerinizi ve randevu isteklerinizi kolayca QR kodu okutarak bize ulaştırabilirsiniz. Mesajlarınız doğrudan ilgili birimlere aktarılacak ve en kısa sürede değerlendirilecektir.
              Bu yenilikçi uygulama ile çalışanlarımızın kurumsal süreçlere katılımı artacak, hastane hizmetlerinde memnuniyet ve verimliliğin daha da yükselmesine katkı sağlanacaktır.Katkılarınızla hep birlikte daha güçlü, daha mutlu ve daha verimli bir çalışma ortamı kuracağımıza inanıyoruz.
               
                Teşekkür ederiz.

QR kodlara;

 Ana Binada: Başhekimlik ve poliklinik girişlerindeki personel kontrol sistemleri ile Başhekimlik girişi görüş-öneri kutuları yanında,

 Site Ek Binada: Başhekimlik personel kontrol sistemi yanında ulaşabilirsiniz.


 Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi temsili QR kodu